διοικητής Ασφαλείας Κέρκυρας Μάνθος Γιαννούλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας Παναγιώτης Μπράμος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Βασίλης Καλούδης και τα μέλη Δημήτρης Διαβάτης και Δημήτρης Μούτσος, ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας Περικλής Κατσαρός, ο Σπύρος Μίχας από το Σύλλογο Δ/ντων Ξενοδοχείων και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας Νίκος Καψοκαβάδης.
Εισηγητικά ο Περιφερειάρχης Θ. Γαλιατσάτος κατέθεσε την ανησυχία του για την επικείμενη τουριστική περίοδο και πως θα μπορέσει το αεροδρόμιο να αντεπεξέλθει στα καθημερινά προβλήματα, με δεδομένες τις αδυναμίες που παρουσιάστηκαν πέρσι. «Είμαστε εδώ για να εντοπίσουμε τις πραγματικές διαστάσεις των προβλημάτων και να συζητήσουμε για την εξεύρεση λύσεων. Δεν μας ενδιαφέρουν ούτε οι εντυπώσεις ούτε οι υπερβολές. Χρειάζεται συντονισμός ενεργειών χωρίς σκοπιμότητες και χωρίς πρόθεση να θίξουμε κανέναν», είπε ο κ. Γαλιατσάτος ζητώντας από τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων να καταθέσουν την άποψη και τις προτάσεις τους, ώστε «να κυλήσει η φετινή τουριστική περίοδος καλύτερα από την περσινή».
Με μελανά χρώματα παρουσίασαν την κατάσταση που επικρατεί οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο αεροδρόμιο, κάνοντας λόγο για μείωση κατά 50% των δαπανών, έλλειψη σοβαρών έργων επί σειρά ετών και αδυναμία εκτέλεσης ακόμη και μικροέργων εξαιτίας της γραφειοκρατίας και της έλλειψης ευέλικτων τρόπων λειτουργίας. Επεσήμαναν ότι τα προβλήματα έχουν διογκωθεί από όταν το ΤΑΙΠΕΔ ανέλαβε το αεροδρόμιο Κέρκυρας και αποφάσισε να το παραχωρήσει στην Fraport και ζήτησαν να ληφθεί απόφαση για μετάβαση αντιπροσωπείας στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προκειμένου να ζητηθούν άμεσες παρεμβάσεις και εργασίες στο «Ι. Καποδίστριας».
Την άποψη ότι το αεροδρόμιο έχει κατασκευαστεί για περίπου 500.000 επισκέπτες και πέρσι ο αριθμός ξεπέρασε τους 1.200.000, με συνέπεια να δημιουργούνται προβλήματα, κατέθεσε ο αερολιμενάρχης Αν. Γεωργούσης. Απέδωσε την προβληματική λειτουργία στην παλιά υποδομή, την μικρή χωρητικότητα, τις διαβρωμένες εγκαταστάσεις και τις συχνές βλάβες και υποστήριξε ότι υπάρχει προγραμματισμός, ο οποίος εκτελείται με μικρή καθυστέρηση.
Οι εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου κατέθεσαν ακόμη μια φορά τις διαμαρτυρίες τους για τη κατάσταση που επικρατεί στις υποδομές, τους χώρους υποδοχής και στη λειτουργία του αεροδρομίου υπενθυμίζοντας ότι είχαν προχωρήσει σε έρανο το 2015 προκειμένου να μπορέσει η διοίκηση του αεροδρομίου να προβεί σε διορθώσεις και μικροεπισκευές.
Θέμα ασφάλειας του αερολιμένα έθεσε ο διοικητής Ασφαλείας Μ. Γιαννούλης, ενημερώνοντας ότι υπάρχει πανευρωπαϊκό ζήτημα μετά τις επιθέσεις στις Βρυξέλλες. Οι υπηρετούντες στον αερολιμένα δεν επαρκούν ενώ ενισχυτική δύναμη 30 δοκίμων αστυνομικών αναμένεται να διατεθεί στις 10 Ιουλίου, με συνέπεια να υπάρξει κενό 2,5 περίπου μηνών στις αυξημένες ανάγκες του Ι. Καποδίστριας. Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε να κατατεθεί αίτημα για την ενίσχυση, με 10 αστυνομικούς, της δύναμης της ΕΛΑΣ στο αεροδρόμιο Κέρκυρας το συντομότερο δυνατό.
Αδυναμίες διοικητικού και οικονομικού χαρακτήρα εντόπισε από την πλευρά του ο βουλευτής Κ. Παυλίδης υπογραμμίζοντας ότι χρειάζεται επιχειρησιακός σχεδιασμός για το αεροδρόμιο. Υπογράμμισε ότι υπάρχουν ευέλικτοι τρόποι να λυθούν γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, π.χ. μέσω προγραμματικών συμβάσεων με τη ΔΕΥΑΚ για τα δίκτυα ή με το Νοσοκομείο για παροχή υπηρεσιών υγείας και δήλωσε την πλήρη στήριξή του στις αποφάσεις αυτοδιοίκησης και φορέων για την βελτίωση της λειτουργίας του αεροδρομίου.
Από κοινού Περιφερειάρχης και φορείς ζήτησαν από τον αερολιμενάρχη υπόμνημα με τις άμεσες ανάγκες του αεροδρομίου επιμένοντας στην κατάθεσή του εντός των επομένων ημερών, ώστε να προωθηθεί στην ΥΠΑ ενώ θα συσταθεί συντονιστική επιτροπή, υπό τον Περιφερειάρχη Θεόδωρο Γαλιατσάτο, αποτελούμενη από εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και των φορέων για την παροχή βοήθειας στα επείγοντα ζητήματα.
Eστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 5.4.2016