ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Επίσης επικοινωνήσαμε  με τον εδώ Δ/ντή της Fraport κ. Ανυφαντή, για να ζητήσουμε την συνδρομή του στο να παραμείνει η αίθουσα του αεροδρομίου ανοιχτή, μέχρι να βρεθούν καταλύματα, κάτι για το οποίο μας διαβεβαίωσε και πράγματι  η αίθουσα και το αναψυκτήριο παρέμειναν ανοιχτά.

Τελικά, όλοι οι επιβάτες τακτοποιήθηκαν σε καταλύματα.

Το αεροπλάνο αναχώρησε για τον προορισμό του την Δευτέρα περί ώρα 15.30′.

Το γεγονός αυτό  καταδεικνύει ότι με τον άριστο  συντονισμό, την προθυμία των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και άλλων καταλυμάτων, κάποιοι μάλιστα εκ των οποίων μπήκαν στην προσπάθεια να βρουν και γειτονικά τους καταλύματα (βίλες, εν/να δωμάτια, κλπ), αλλά και κάποιοι δεν θέλησαν να πληρωθούν για τις προσφερθείσες υπηρεσίες τους, αποδεικνύει περίτρανα ότι σαν τουριστικός προορισμός, μπορούμε να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά σε κάθε απρόβλεπτο γεγονός.

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συγχαίρει όλους όσους συνετέλεσαν  στην άμβλυνση του προβλήματος, κάτι το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν είναι ευχάριστο για τον ταξιδιώτη.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 8/8/2017