Προς την ΚΠΕ του ΣΥΡΙΖΑ: Για την ιδιωτικοποίηση των 14 Κρατικών Αερολιμένων

Είναι απόλυτα κερδοφόρες και βιώσιμες επιχειρήσεις υπό δημόσια ιδιοκτησία και διοίκηση, ενισχύουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν άμεσες δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας – κερδοφορίας τους. Η ζημία στην εθνική οικονομία από την ιδιωτικοποίησή τους, θα είναι άμεση αν σκεφτεί κανείς ότι τα έσοδα μόνο από το Σπατόσημο των περιφερειακών αεροδρομίων είναι πολλαπλάσια από τα ετήσια έσοδα του δημοσίου από τον ιδιώτη στον οποίο θα παραχωρηθούν.

Οποιαδήποτε εκβιαστική ή αναγκαστική απόφαση ιδιωτικοποίησής τους, θα αποβεί άκρως επιζήμια για την οικονομική και παραγωγική εξέλιξη της χώρας και θα δημιουργήσει ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών. Αν σκεφτούμε ότι στις νησιωτικές περιφέρειες ο συντριπτικά μεγαλύτερος βαθμός εξάρτησης του Τουρισμού ,είναι  από τις αερομεταφορές , τότε εύκολα διαπιστώνουμε τον έλεγχο που μπορεί να επιβάλει στο τουριστικό κεφάλαιο το οποιοσδήποτε ιδιωτικό μονοπώλιο, εν προκειμένω της γερμανικής εταιρίας FRAPORT.

Το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση ιδιωτικοποίησης υπό τη μορφή κοινοπρακτικού σχήματος (ΣΔΙΤ), τόσο λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας όσο και λόγω της ουσιαστικής πρόθεσης της FRAPORT για εύκολο και γρήγορο κέρδος, που σε καμία περίπτωση δεν θα την αποτρέψει από την μονοπωλιακή πρακτική της περικοπής εργαζομένων και της αύξησης των ναύλων. Εξάλλου, ήδη οι Κρατικοί Αερολιμένες έχουν συνάψει επιχειρηματικές σχέσεις με ιδιωτικές εταιρίες και ομίλους στα πλαίσια των ΣΔΙΤ και ήδη το 80% των εργαζομένων σε αυτούς απασχολούνται από ιδιωτικές εταιρείες χρηστών των Αερολιμένων.

Οι συνέπειες από την υποθήκευση των κρατικών αναπτυξιακών μας υποδομών, θα είναι μη αναστρέψιμες και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η σημερινή κυβέρνηση της Ριζοσπαστικής Αριστεράς να χρεωθεί το βάρος αυτής της ιστορικής πράξης, με τη δικαιολογία της άσκησης ωμών εκβιασμών από τους δανειστές. Η αδικαιολόγητη και άμεσα επιζήμια για την οικονομία και την αναπτυξιακή προοπτική, ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, αποτελεί την κόκκινη γραμμή της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, των κινημάτων και των φορέων, που εδώ και τρία χρόνια κατάφεραν να συσπειρώσουν ευρύτερες συλλογικότητες εμπνεόμενες από τα οράματα και τους δίκαιους αγώνες του ΣΥΡΙΖΑ”. Αυτή είναι η κόκκινη γραμμή που πρέπει να έχει η κυβέρνηση και η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Φοντάνας Γιάννης ΚΕ

Παπαδόπουλος Χρήστος ΚΕ

Πετράτος Κώστας ΝΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

Βασιλάτος Γεράσιμος  ΝΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

Ματαράγκας Γιώργος ΝΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

Κουλάκης Γιάννης Συντ. ΝΕ Β. Δωδεκανήσου

Αζούδης Θοδωρής ΚΕ / ΝΕ Α΄ Θεσσαλονίκης

Πορτάλιου Ελένη ΚΕ

Γαλατάς Θανάσης Συντονιστής ΝΕ Αιτ/νιας

Σουλτανίδου Χριστίνα ΚΕ / ΝΕ Θεσσαλονίκης

Σαπουνά Αναστασία ΝΕ Κυκλάδων

Φατούρος Παναγιώτης ΝΕ Λευκάδας

Παπαμιχαλοπούλου Μαρία ΚΕ

Σπαρτινός Δημήτρης ΚΕ

Πρωτονοτάριος Γιάννης ΚΕ

Μάλαμα Κυριακή ΚΕ

Αγγελόπουλος Βένιος ΚΕ

Δελημήτρος Κωστας ΚΕ / Βουλευτής Μαγνησίας

Μπανιά Σοφία ΚΕ

Σταθακοπούλου Ευγενία ΝΕ Σάμου

Θεοδωράτου Κατερίνα ΚΕ

Βελισσαρίου Σίσσυ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Ψαρρέα Έλενα Βουλεύτρια ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας

Θανοπούλου Κατερίνα ΚΕ

Μιχαλοπούλου Βάσω ΝΕ Χίου

Σπαθής Μάκης Νομαρχιακή Πανεπιστημιακών

Ζάννας Ζήσης Βουλευτής

Μανιός Νίκος Βουλευτής Κυκλάδων

Σταθάς Γιάννης Βουλευτής

Γρηγόρης Σταύρος Βουλευτής

Κυρίτση Αγλαία Βουλεύτρια Επικρατείας

Νταβανέλος Αντώνης ΠΓ

Μπόλαρη Μαρία ΚΕ

Βάκη Φωτεινή Βουλεύτρια Κέρκυρας

Σαμοίλης Στέφανος Βουλευτής Κέρκυρας

Διακάκη Μαρία ΚΕ

Αμμανατίδου Λίτσα Βουλεύτρια Θεσσαλονίκης

Αθανίτη Όλγα ΚΕ

Κοδέλας Δημήτρης ΚΕ/Βουλευτής

Χατζηλάμπρου Βασίλης Κε/ Βουλευτής

Συρίγος Αντώνης Βουλευτής Κυκλάδων

Σαντορινιός Νεκτάριος Βουλευτής Δωδεκανήσου

Μπάρκας Κων/νος Βουλευτής Πρεβέζης

Μαντάς Μάκης Περ. Σύμβουλος Αττικής – ΚΕ

Μπρέστα Μαρίνα ΚΕ

Σωτηρίου Ελένη ΚΕ

Ταυρής Νίκος ΚΕ

Ψιμούλη Χρυσούλα ΚΕ

Φινάλης Ερρίκος ΚΕ

Φράγκου Λία ΚΕ

Ζδούκος Θεόδωρος Γραμματεία Τμ. Υγείας – ΟΜ Επανομής

Κασσιμάτης Αντώνης ΝΕ Ζακύνθου

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 1.6.2015, Γεράσιμος Βασιλάτος