Αβίαστα λοιπόν για εσάς κύριε Περιφερειάρχη και κκ Περιφερειακοί σύμβουλοι, που μας εκπροσωπείτε, προκύπτει το ερώτημα:
Ποια είναι η θέση σας για το τμήμα μουσικών οργάνων στο Ληξούρι, να παραμείνει εν λειτουργία στο Ληξούρι ή όχι.
Και εάν η θέση του καθηγητικού κατεστημένου της Κέρκυρας και της κυβέρνησης είναι ότι το τμήμα μουσικών οργάνων πρέπει να φύγει από το Ληξούρι (όπως φαίνεται τόσο από τα συμφραζόμενα του ψηφίσματός σας, όσο και από την έκρηξη του Δημάρχου Κεφαλλονιάς,) με ποια ακαδημαϊκά κριτήρια προτείνεται το κλείσιμο του τμήματος.;;;;;;;
Ποια ακαδημαϊκά κριτήρια επιβάλουν το κλείσιμο του τμήματος μουσικών οργάνων στο Ληξούρι μετά από δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια λειτουργίας με ένα τεράστιο εξοπλισμό, με ιδιόκτητα κτίρια, με πλήρη αποδοχή και στήριξη από τους σπουδαστές του, οι οποίο σε ποσοστό 90% αποκαθίστανται επαγγελματικά.
Είναι τα ίδια ακαδημαϊκά κριτήρια με τα οποία το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων από την έναρξη της λειτουργίας στο Ληξούρι το 2004 και μετά από δέκα χρόνια λειτουργίας μεταφέρθηκε εν “μια νυκτί” το ακαδημαϊκό έτος 2013 -2014 στην Λευκάδα, ενώ μάλιστα είχε έξη μονίμους καθηγητές και δωρεάν στέγη στο Ληξούρι???
Ο πολυπράγμων τότε πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων κ Μαραβέγιας, ο οποίος -κατά δήλωση του κ Α Παρίση- του μετάφερε το ULTIMATUM του υπουργείου ”παιδειάς” για το κλείσιμο του τμήματος στο Ληξούρι, έκρινε ότι υπήρχαν σοβαρά ακαδημαϊκά κριτήρια για αυτή την μεταφορά???
Είναι τα ίδια ακαδημαϊκά κριτήρια βάσει των οποίων αποφασίστηκε η λειτουργία τμήματος τουρισμού στο Αργοστόλι το ακαδημαϊκό έτος 2013 – 2014 για να κλείσει επί τόπου??
Είναι τα ίδια ακαδημαϊκά κριτήρια με τα οποία το υπουργείο “παιδειάς” συνένωσε το ΤΕΙ Λαμίας και το ΤΕΙ Χαλκίδας το 2013 σε ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας για να το κατατεμαχίσει τώρα, όπως ψιθυρίζεται, στα δύο, χαρίζοντας το μισό στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το άλλο μισό στο ΕΚΠΑ??????
Είναι τα ίδια ακαδημαϊκά κριτήρια με τα οποία ο υπουργός “παιδειάς” συνένωσε τα ΤΕΙ Πειραιά και Αθήνας και έφτιαξε με διάταγμα το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.??
Μπορεί να μας πουν τουλάχιστον οι Ιόνιοι ακαδημαϊκοί παράγοντες με ποια ακαδημαϊκά κριτήρια λειτουργούν επιτυχημένα στο πανεπιστήμιο Αιγαίου δέκα επτά τμήματα σε έξη νησιά με 18.000 φοιτητές και δεν μπορούν να λειτουργήσουν με επιτυχία σε τέσσερα νησιά του Ιονίου μερικά τμήματα έξω από το μαντρί της Κέρκυρας????
Μπορούν να μας πουν επί τέλους οι Ιόνιοι αυτοδιοικητικοί παράγοντες κυρίως αυτοί αλλά και η Βουλευτής και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση, ποια είναι η θέση τους για την λειτουργία του τμήματος Μουσικών οργάνων στο Ληξουρι? –
Να μείνει ή να κλεισει?
Θέλουμε ένα πανεπιστήμιο του μεγέθους και της ακτινοβολίας του Πανεπιστημίου του Αιγαίου η ένα Πανεπιστήμιο σε μέγεθος σχολαρχείου?????
Μετά από αυτά τα ολίγα περί ακαδημαϊκών κριτηρίων και άλλων φληναφημάτων της Κυβέρνησης και ορισμένων ακαδημαϊκών δασκάλων (τρομάρα μας), καλούμε την Βουλευτή, τους άρχοντες της περιφέρειας Ιονίων Νήσων, την Δημοτική Αρχή και τα κόμματα, να μας προτείνουν εάν θέλουν και μπορούν
1ον Τις δράσεις που πρέπει να αναλάβουν και να αναλάβουμε για ένα Πανεπιστήμιο Ιονίου με τις δυνατότητες, την ανάπτυξη και την ακτινοβολία του Πανεπιστημίου του Αιγαίου ή προτιμούν ένα Πανεπιστήμιο τύπου “σχολαρχείου” για τα Ιόνια Νησιά.
2ον Τις δράσεις που πρέπει να αναλάβουν και να αναλάβουμε για την διατήρηση εν λειτουργία του τμήματος μουσικών οργάνων στο Ληξούρι.
Θέλουμε τις θέσεις της Βουλευτού, του Περιφερειάρχη και του Περιφερειακού Συμβουλίου, της Κυβέρνησης και των κομμάτων δημόσια και καθαρά.
Από το Γραφείο Τύπου
Αργοστόλι 20 Μαρτίου 2018
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 21/3/2018, #ODYSSEIA