χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου και ο συνδυασμός του τουριστικού προϊόντος με τα προϊόντα της Ιόνιας γης, ήταν εξαρχής ο σχεδιασμός, από τον οποίο δεν παρεκκλίναμε και δικαιωθήκαμε. Η αύξηση των τουριστικών αφίξεων σε όλα τα νησιά της ΠΙΝ είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με τους τουριστικούς φορείς στις φιλοξενίες δημοσιογράφων και bloggers από γνωστά ΜΜΕ του εξωτερικού, των στοχευμένων αφιερωμάτων στα νησιά μας σε τηλεοπτικά δίκτυα του εξωτερικού και της στρατηγικής συνεργασίας μας με την Marketing Greece. Χωρίς περιττές δαπάνες και μεγαλοστομίες, συνεχίζουμε στον επιτυχημένο δρόμο που χαράξαμε, προκειμένου να διατηρήσουμε νούμερο 1 προορισμό τα Ιόνια Νησιά”, δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ 14/9/2017