//

ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ., στο πλαίσιο της εύρυθμης λειτουργίας και της προστασίας της βιωσιμότητας της δημόσιας υπηρεσίας, ενημερώνει αυστηρά και κατηγορηματικά τους καταναλωτές ότι:

▶ Όσοι διαθέτουν τρεις (3) ή περισσότερους ληξιπρόθεσμους ανεξόφλητους λογαριασμούς ανά παροχή, με συνολική οφειλή άνω των 2.500,00 ευρώ,

ή

▶ Όσοι έχουν τουλάχιστον τρεις (3) ανεξόφλητες δόσεις από υφιστάμενη ρύθμιση, επίσης με συνολικό ποσό άνω των 2.500,00 ευρώ,

καλούνται άμεσα να συμμορφωθούν.

Προθεσμία Συμμόρφωσης:

Δίνεται τελεσίδικη προθεσμία 15 ημερολογιακών ημερών για τακτοποίηση των οφειλών:

είτε με εφάπαξ εξόφληση,

είτε με προκαταβολή 40% και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 24 δόσεις.

Η προθεσμία είναι τελική και αδιαπραγμάτευτη.

Κυρώσεις:

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, θα διακόπτεται καθολικά η υδροδότηση χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

Καμία ανοχή, καμία εξαίρεση, πλην περιπτώσεων που αφορούν ΑμεΑ και ευπαθείς ομάδες με επίσημη τεκμηρίωση.

Επανασύνδεση:

Η υδροδότηση ενεργοποιείται εκ νέου:

α) είτε με πλήρη εξόφληση,

β) είτε με καταβολή 50% της οφειλής και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 24 δόσεις.

Αυστηρή Προειδοποίηση:

Σε περίπτωση παράνομης επανασύνδεσης παροχής που έχει διακοπεί, θα εφαρμόζονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις στο ακέραιο.

Η ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. υπενθυμίζει ότι το νερό είναι δημόσιο αγαθό, αλλά δεν είναι αυτονόητο.

Απαιτείται υπευθυνότητα, συνέπεια και σεβασμός — όχι μόνο προς την υπηρεσία, αλλά και προς κάθε συμπολίτη που πληρώνει στην ώρα του.

Η διασφάλιση της κοινής ωφέλειας είναι ευθύνη όλων μας.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΣ

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 11/7/2025 #ODUSSEIA #ODYSSEIA