Μια τουρίστρια από το Νιούκαστλ της Αγγλίας κατήγγειλε, μέσω της εφημερίδας Newcastle Chronicle, ότι οι διακοπές της στην Κέρκυρα ήταν «φρικτές», κατηγορώντας το ξενοδοχείο στο οποίο διέμεινε για ελλιπείς υπηρεσίες και, κυρίως, για την απουσία… αγγλικού φαγητού.
Ωστόσο, το ξενοδοχείο Lido Corfu Sun, στο οποίο φέρεται να διέμενε, απάντησε άμεσα και με επίσημη ανακοίνωση, διαψεύδοντας τους ισχυρισμούς και κάνοντας λόγο για «προσχηματικά παράπονα» με στόχο την αποζημίωση.
Η καταγγελία της τουρίστριας
Η 69χρονη Σούζαν Έντουαρντς ταξίδεψε στην Κέρκυρα με την κόρη της και τρεις συγγενείς της, μέσω all-inclusive πακέτου της TUI. Όπως ανέφερε στην εφημερίδα, η εμπειρία της ήταν απογοητευτική από την πρώτη κιόλας μέρα. Όπως είπε, δεν υπήρχαν επιλογές φαγητού με τις οποίες να ήταν εξοικειωμένοι οι Βρετανοί επισκέπτες: «Για πρωινό σέρβιραν μοτσαρέλα και φέτες ντομάτας. Δεν υπήρχε ζεστό μπέικον ή λουκάνικο. Ένα πρωί πήραμε πατάτες τηγανητές, αλλά αυτό ήταν όλο».
Η ίδια ανέφερε ότι σέρβιραν συνεχώς ρύζι, σαρδέλες, ζυμαρικά και σαλάτες χωρίς σήμανση, γεγονός που την αποθάρρυνε από το να δοκιμάσει πολλά πιάτα. Παρά το all-inclusive πακέτο, όπως είπε, αναγκάστηκε να δαπανήσει επιπλέον 450 λίρες (περίπου 535 ευρώ) για φαγητό εκτός ξενοδοχείου, ενώ συνολικά οι διακοπές της κόστισαν σχεδόν 1.200 λίρες (πάνω από 1.400 ευρώ), με την ίδια να σημειώνει πως με αυτά τα χρήματα «θα μπορούσα να είχα πάει στην Καραϊβική».
Επιπλέον, η Σούζαν περιέγραψε το ξενοδοχείο ως απομονωμένο, με δύσκολη πρόσβαση στην παραλία λόγω απότομου κατηφορικού δρόμου, ενώ χαρακτήρισε την εμπειρία της ως τις «χειρότερες διακοπές που έχει κάνει ποτέ». Η TUI, σύμφωνα με την ίδια, της προσέφερε κουπόνι αποζημίωσης αξίας 100 λιρών, υπογραμμίζοντας σε δήλωσή της: «Λυπούμαστε που η κυρία Έντουαρντς δεν έμεινε ικανοποιημένη. Επικοινωνήσαμε μαζί της για να βρούμε μια λύση».
Η απάντηση του ξενοδοχείου
Σε εκτενή επίσημη δήλωσή του, το ξενοδοχείο Lido Corfu Sun απορρίπτει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς της Αγγλίδας τουρίστριας, κάνοντας λόγο για «ανακριβείς και ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς» που δημοσιεύθηκαν χωρίς να ζητηθεί η θέση του ξενοδοχείου. Μάλιστα, η διοίκηση υποστηρίζει ότι η πελάτισσα έδειξε από την πρώτη ημέρα διάθεση να δημιουργήσει προσχηματικά προβλήματα, με στόχο την αποζημίωση — «τακτική γνωστή στον ξενοδοχειακό κλάδο», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Το ξενοδοχείο υποστηρίζει πως η συμπεριφορά της Σούζαν Έντουαρντς απέναντι στο προσωπικό ήταν «ειρωνική και απαξιωτική», παρά τις συνεχείς προσπάθειες του προσωπικού να την εξυπηρετήσει με ευγένεια. Επιπλέον, αναφέρει περιστατικό κατάχρησης του air condition με δεύτερο κλειδί, το οποίο, σύμφωνα με τη διοίκηση, χρησιμοποιούνταν για να παραμένει ανοιχτός ο κλιματισμός όλο το 24ωρο, ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα και το δωμάτιο κενό.
Αναφορικά με τις επιλογές φαγητού, το ξενοδοχείο τονίζει ότι προσφέρει καθημερινά πλούσιο μεσογειακό μπουφέ, με φρέσκα υλικά, ποικιλία κρύων και ζεστών πιάτων, καλύπτοντας τις ανάγκες Ελλήνων και διεθνών επισκεπτών. Παράλληλα, διοργανώνει τρεις θεματικές βραδιές την εβδομάδα, οι οποίες ακυρώνονται μόνο σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας.
Τέλος, το Lido Corfu Sun ζητά την άμεση διαγραφή του επίμαχου δημοσιεύματος, το οποίο, όπως λέει, βασίζεται σε αποδεδειγμένα ψευδείς ισχυρισμούς και πλήττει τη φήμη και αξιοπιστία του. Τονίζει δε ότι διαθέτει υψηλή βαθμολογία στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες και φιλοξενεί κάθε χρόνο δεκάδες επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Το ευρύτερο πλαίσιο
Το περιστατικό αυτό φωτίζει ένα ευρύτερο φαινόμενο που συζητείται συχνά στον τουριστικό κλάδο: τις περιπτώσεις τουριστών που εκφράζουν υπερβολικές ή πολιτισμικά «κλειστές» απαιτήσεις, καθώς και την πρακτική ορισμένων να εγείρουν αμφισβητούμενα παράπονα με σκοπό οικονομική αποζημίωση. Από την άλλη, αναδεικνύει την ανάγκη για προσαρμοσμένες υπηρεσίες και σαφή επικοινωνία ανάμεσα σε τουριστικές επιχειρήσεις και ταξιδιώτες διαφορετικών πολιτισμικών υποβάθρων.
Το τι πραγματικά συνέβη μεταξύ της τουρίστριας και του ξενοδοχείου ίσως να μην είναι εύκολο να αποδειχθεί πλήρως. Το βέβαιο είναι ότι τέτοιου είδους περιστατικά πλήττουν τη φήμη προορισμών και επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τη σημασία της διαφάνειας, της αντικειμενικής δημοσιογραφικής προσέγγισης και της ενίσχυσης της εμπειρίας φιλοξενίας για όλους τους επισκέπτες.
tornosnews
ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 6/6/2025 #ODUSSEIA #ODYSSEIA