/

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας πρωτοπόρα στη Βιώσιμη Διαχείριση Οφειλών με Διαγραφή Ποσού 330.536,14 Ευρώ για το 2024

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) συνεχίζει να πρωτοστατεί στη διαχείριση μη εξυπηρετούμενων οφειλών, παρέχοντας ουσιαστική υποστήριξη στους καταναλωτές και οδηγώντας τους σε βιώσιμες οικονομικές λύσεις. Το 2024, μέσα από στρατηγικές διμερούς διαπραγμάτευσης, πέτυχε την οριστική διαγραφή οφειλών ύψους 330.536,14 ευρώ, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 39,84% των συνολικών οφειλών που διαχειρίστηκε, ύψους 829.670,61 ευρώ. Το υπόλοιπο 60,16%, ποσού 499.134,47 ευρώ, ρυθμίστηκε και βρίσκεται πλέον σε πορεία αποπληρωμής.

Παράλληλα, η ΕΕΚΕ παρείχε συμβουλευτική υποστήριξη σε υποχρεώσεις στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, καθώς και άλλων δανειακών υποχρεώσεων, συνολικού ύψους 7.995.465,40 ευρώ.

Οι συνολικές οφειλές που διαχειρίστηκε η ΕΕΚΕ καταγράφονται ως εξής:

•           Οφειλές ύψους 625.747,33 ευρώ αφορούν πιστωτικά ιδρύματα της χώρας.

•           Οφειλές ύψους 7.080.377,82 ευρώ κατανέμονται σε συνεργαζόμενες αδειοδοτημένες εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds & servicers).

•           Οφειλές ύψους 289.340,25 ευρώ σχετίζονται με το Ελληνικό Δημόσιο.

Βασικά Συμπεράσματα της Μελέτης

•           Οι περισσότεροι καταναλωτές ανήκουν στη μεσαία ηλικιακή ομάδα (41-60 ετών), ποσοστό 56,36%, με σημαντική εκπροσώπηση και από άτομα 61 ετών και άνω (40,0%).

•           Κύριος τόπος κατοικίας είναι η Αττική (47,27%) και η ηπειρωτική Ελλάδα (41,82%).

•           Τα στεγαστικά (43,49%) και καταναλωτικά δάνεια (36,20%) αποτελούν τις βασικότερες πηγές οικονομικής πίεσης.

•           Η πλειονότητα των οφειλών (54,02%) αφορά ποσά έως 50.000 ευρώ, ενώ μόνο 12,74% σχετίζεται με υψηλές οφειλές άνω των 150.000 ευρώ.

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ

Η ΕΕΚΕ, με την αφοσίωσή της στην υποστήριξη των καταναλωτών, συνεχίζει να αποδεικνύει τη δυναμική της, επιτυγχάνοντας ουσιαστικά αποτελέσματα για τη μείωση του οικονομικού άγχους και την παροχή βιώσιμων λύσεων.

Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

•           On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/

•           e-mail: info@eeke.gr

•           Τel :210-8817730

•           Web: www.eeke.gr

•           fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 27/3/2025 #ODUSSEIA #ODYSSEIA