/

Υποδοχή και ξενάγηση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων Πόρου, Σάμης, Πυλάρου και Μεσοβουνίων στη Βουλή των Ελλήνων

Υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά σήμερα Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, στο Μέγαρο της Βουλής τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Σχολείων Πόρου, Σάμης, Πυλάρου και Μεσοβουνίων.

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης περιηγήθηκαν στους χώρους της Βουλής, γνώρισαν από κοντά την ιστορία του Μεγάρου και ξεναγήθηκαν στην έκθεση που φιλοξενείται στην Αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος». Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο κτίριο του Κοινοβουλίου ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του και τη συμβολή του ως θεσμός και πυλώνας του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής και να καθίσουν στα έδρανα των Βουλευτών, γεγονός που εντυπωσίασε τους μικρούς επισκέπτες. Ο επιστημονικός συνεργάτης μου κ. Γεώργιος Δουλδούρας καλωσόρισε εκ μέρους μου τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς στο Κοινοβούλιο. Οι εύστοχες ερωτήσεις και απορίες των μικρών μαθητών καθώς και το έμπρακτο ενδιαφέρον τους στάθηκαν αφορμή ώστε να τους ενημερώσει για τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα του Βουλευτικού αξιώματος αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των κοινοβουλευτικών διαδικασιών.

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τους εκπαιδευτικούς και σε όλους όσοι συνέβαλαν για την πραγματοποίηση αυτής της σπουδαίας πρωτοβουλίας. Είναι σημαντικό η νέα γενιά να έρθει σε επαφή με την αξία του κοινοβουλευτισμού και της δημοκρατίας. Ευελπιστώ να πυκνώσουν οι εκπαιδευτικές επισκέψεις και άλλων σχολείων της Κεφαλονιάς και Ιθάκης.

Είναι ιδιαίτερη τιμή να υποδεχόμαστε στη Βουλή των Ελλήνων τους συμπολίτες μας, μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Κεφαλονιά.

Εύχομαι η σημερινή επίσκεψη των μικρών μας φίλων στη βουλή να αποτελέσει εφαλτήριο για την ενασχόληση τους με τα κοινά. Η νέα γενιά, τα παιδιά μας, είναι η κινητήρια δύναμη της αλλαγής, εκφράζοντας την ελπίδα και το μέλλον του τόπου μας.

Παναγής Καππάτος

Βουλευτής Κεφαλονιάς & Ιθάκης

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 30/11/2023 #ODUSSEIA #ODYSSEIA