ΠΙΝ: Επιτυχημένη η καμπάνια προβολής στα social media και στα κινητά τηλέφωνα

Προωθεί, μέσω κινητών τηλεφώνων και μεσων κοινωνικής δικτύωσης, τα Ιόνια Νησιά ξεκινώντας από την Ελλάδα ως έναν ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, και τις εποχές που προστατευόμαστε από τον covid-19 αλλά και όταν θα επιστρέψουμε στην πλήρη κανονικότητα.

Το διαφημιστικό μήνυμα εμφανίζεται σε όλη την Ελλάδα, στην πλατφόρμα του facebook (Facebook, Instagram) και σε όλα τα συνεργαζόμενα website τρίτων.

Εναλλάσσονται οι εικόνες σε μια συλλογική παρουσίαση χαρακτηριστικών τοπίων, αναδεικνύοντας τα Ιόνια νησιά ως ένα σύνολο με ποιοτικά στοιχεία, αλλά και την ξεχωριστή ταυτότητα καθε νησιού.

Μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, το μήνυμα έχει εμφανιστεί σε περίπου 1.300.000 μοναδικούς χρήστες του διαδικτύου και η αποδοχή του είναι εξαιρετική στις ηλικίες 18-24 ετών, ενω επόνται οι ηλικίες 25-34 ετων, 35-44 ετων, 45-54 ετων, 55-64 ετων και ακολουθούν οι 65+. Με την ίδια κατανομή είναι ο θερμός εντυπωσιασμός των χρηστών αλλά και η διαδραστικότητα.

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ,22/12/2020 #ODUSSEIA #ODYSSEIA