Οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν, κατόπιν ψηφιακού ραντεβού, βιντεο – κλήση με υπάλληλο των Κ.Ε.Π τα οποία έχουν ενταχθεί στο mykeplive, την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν κατά τις ώρες λειτουργίας των ΚΕΠ, για διεκπεραίωση της υπόθεσής τους ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Αναλυτικά τα βήματα εξυπηρέτησης:
1.Πληκτρολόγηση της ηλεκτρονικής Δ/νσης mykeplive.gov.gr.
2.Είσοδος στην υπηρεσία με χρήση κωδικών taxisnet.
3.Θα ζητηθεί να καταχωρηθούν: το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη, η ηλεκτρονική του διεύθυνση (email), ο αριθμός κινητού τηλεφώνου και η διεύθυνση επικοινωνίας του.
4.Επιλογή θεματικού πεδίου υπηρεσιών που ενδιαφέρει τον πολίτη:
– Πληροφορίες και αιτήσεις για τους πολίτες
– Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
– Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
– Εξυπηρέτηση από τον Δήμο του πολίτη.
Ο εκπρόσωπος του Κ.Ε.Π , αμέσως μετά την τηλεδιάσκεψη, μεριμνά για την ταχεία διεκπεραίωση του αιτήματος και αποστολή στον πολίτη.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΙΛΙΜΙΔΟΣ
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 4/9/2020 #ODUSSEIA #ODYSSEIA