Στην Ημερίδα θα συμμετέχει ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών κ. Frank Thibaut, ο οποίος θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της «Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2019» καθώς και εταιρείες μέλη και μη του Ινστιτούτου, οι οποίες θα αναδείξουν μεθόδους προσέγγισης της εξυπηρέτησης και καλές πρακτικές.
Επίσης θα μιλήσουν ο καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ. κ. Γιώργος Μπάλτας και η αναπληρώτρια καθηγήτρια Marketing του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών κυρία Δέσποινα Καραγιάννη.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και εντάσσεται στις εκδηλώσεις για τα 15 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» θα παρουσιαστούν πρακτικές και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τους χρήστες της Γέφυρας.
Τέλος θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα έρευνας, την οποία έχει διενεργήσει η DATA RC, για την άποψη πολιτών και πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησή τους από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα.
Για περισσότερες πληροφορίες:
2611 100 210
www.pelopevents.gr
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 9/10/2019 #ODUSSEIA #ODYSSEIAÂ