Ο κος Γιώργος Κουστοκώστας, υποδιευθυντής εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ και ο κος Ηλίας Χάντζος, Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, μας μίλησαν για το ποιος τελικά εκπροσωπεί τον τόπο στον επισκέπτη του, τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητά μας, εάν είναι αλήθεια δύσκολο να συναγωνιστούμε και πώς στο τέλος της ημέρας αναλαμβάνουμε την ευθύνη του εαυτού μας και του επισκέπτη μας.
Η κα Βάνια Κάμτσιου, Senior Trainer & Founder της Welcome Global, με την ομιλία της “Look Perfect, Επαγγελματικό Παρουσιαστικό” μας επεσήμανε πόση αξία έχει η εικόνα μας, και ποια μηνύματα περνάμε μέσα από αυτήν στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας.
Ο κος Νίκος Διαμαντόπουλος, Web & Digital Marketing Director, της Marketing Greece , μας εξήγησε ποιοι είναι οι βέλτιστοι τρόποι χρήσης των Social Media από τουριστικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, και ποιες μέθοδοι αποδίδουν σε θέματα διαδικασιών, κουλτούρας, περιεχομένου και γενικότερης στρατηγικής, ανάλογα με το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.
Ο αριθμός επιλογών στο μενού και πως αυτές περιγράφονται, οι τιμές και το πώς αναπτύσσονται σωστά στον κατάλογο αλλά και το πως μεγιστοποιούμε τα οφέλη της τοπικότητας ήταν τα θέματα που ανέπτυξε ο κος Παναγιώτης Κουρέντας, Quality Assurance Auditing & Training Manager της Grecotel S.A / Ιδρυτής COSTEASY │recipe costs and more.
Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης Γενικός Διευθυντής της DASC Branding ανέπτυξε το θέμα Τουρισμός/ Αναμνήσεις γεύσης και επεσήμανε το πόσο ισχυρό brand είναι η χωριάτικη σαλάτα, περιέγραψε ποιος είναι ο τουρίστας γεύσης, τι αναζητά, τι τον κινεί και εμείς τα διαθέτουμε.
Η κα Έλενα Γκίκα, Director of Human Resources της Costa Navarino, εστίασε στο πώς μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε επίσκεψη σε αξέχαστη εμπειρία φιλοξενίας κάνοντας τους επισκέπτες μας να νιώσουν καλοδεχούμενοι και επιβραβεύοντας την επιλογή τους να μας προτιμήσουν.
Τέλος η κα Λία Ζαμπέτογλου, Hospitality Expert και Διευθύντρια εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, μας μίλησε για την μαγεία του upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του τουρισμού και τις τεχνικές με τις οποίες μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.
Την Κυριακή 17 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν τα 2 workshop «Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας» από την κα Έλενα Γκίκα και “Κόστο(λόγια)… ώρα μηδέν!” από τον κο Παναγιώτη Κουρέντα που παρακολούθησαν συνολικά 60 επαγγελματίες.
Οι παραπάνω ομιλίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η διάδραση που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νησί μας σε τέτοια εκδήλωση, έδινε την δυνατότητα στο κοινό να θέτει ερωτήσεις αλλά και να ψηφίζει στα ερωτήματα των εισηγητών.
Την επιτυχία της εκδήλωσης δείχνουν και τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μετά τη λήξη των ομιλιών μεταξύ των συμμετεχόντων: το 97,5% την χαρακτήρισε πολύ καλή/άριστη και το 92,7% ανέφερε πως θα ξανά-παρακολουθούσε Σχολείο Τουρισμού OnTour στην περιοχή.
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν (την Τοπική Οργανωτική Ομάδα, , την Ελένη Λουκέρη, την Κ.Ε.Δ.Η.Κ.Ε ,τους 15 εθελοντές, , το προσωπικό και τους τεχνικούς του Θεάτρου, τους 21 χορηγούς και τους 7 χορηγούς επικοινωνίας) ώστε το Σχολείο Τουρισμού στο Νησί μας ,να έχει αυτή την τεράστια επιτυχία, συμμετοχή και αποδοχή. Με συνεργασία, αλληλεγγύη και αγάπη για τον τόπο μας θα κάνουμε και τα επόμενα χρόνια ανάλογες εκδηλώσεις.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ,20/3/2019, #ODYSSEIAÂ