Όσον αφορά το επίπεδο της προσφοράς στην παρουσίαση της «Στρατηγικής Αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της Π.Ι.Ν.», κρίθηκε αναγκαίος ο εμπλουτισμός του βασικού τουριστικού προϊόντος των Ιονίων Νήσων «ήλιος και θάλασσα» με τα εξής προϊόντα: Α’ προτεραιότητα: πεζοπορία και καταδύσεις Β’ προτεραιότητα: ποδηλασία και Γ’ προτεραιότητα, με υποστηρικτικό ρόλο σε όλα τα άλλα προϊόντα, τη γαστρονομία. Προϊόντα που απαιτούν επενδύσεις σχετικά μικρού κόστους και γρήγορα υλοποιούμενες, απευθύνονται σε ευρύτατο ηλικιακό φάσμα, στοχοθετούνται και προσεγγίζονται σχετικά εύκολα, σε χώρες-αγορές με τις οποίες η ΠΙΝ έχει αρκετές απευθείας αεροπορικές συνδέσεις.
«Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προσφέρει αυτή τη μελέτη -έρευνα σε όλους τους ενδιαφερόμενος του τουριστικού φάσματος, ως βάση για συζήτηση, προβληματισμό και λήψη αποφάσεων για το εγγύς μέλλον. Τόσο ο δημόσιος όσο και ο ιδιωτικός τομέας οφείλουν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος, που παρακολούθησε με ενδιαφέρον την πρώτη παρουσίαση της Στρατηγικής Αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της Π.Ι.Ν
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού (Τουριστικής Προβολής και Νησιωτικής Πολιτικής Σπύρος Γαλιατσάτος, ενώ το παρόν έδωσαν μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Π.Σ. Χρήστος Μωραίτης, ο Αντιπεριφερειάρχης τουΤομέα Κοινωνικής Πολιτικής (Κοινωνική Μέριμνα, Αλληλεγγύη, Εθελοντισμός και Απασχόληση), Αλέκος Μιχαλάς, ο Πρόεδρος του Επιμελητήριου Κέρκυρας Γ.Χονδογιάννης, ο Πρόεδρος Ξενοδόχων Κέρκυρας, Χαραλ. Βούλγαρης και εκπρόσωποι των Επαγγελματικών Σωματείων και Συλλόγων του τόπου.
Όπως ανέφερε στη σύντομη ομιλία του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος «στόχος είναι οι κινήσεις μας να είναι εμπεριστατωμένες, να συνοδεύονται από έρευνα και μελέτη, ώστε μαζί με τους φορείς που θα έχουμε συνεχείς συναντήσεις σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες για αυτό το θέμα, να καταλήξουμε σε κάποιες δράσεις από κοινού, τις οποίες θα τις εφαρμόσουμε».
Μετά το πέρας της παρουσίασης, στη συζήτηση που αναπτύχθηκε από τους παρευρισκόμενους φορείς, αποφασίστηκε, ότι οι προτεινόμενες δράσεις για να επιτύχουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα, παράλληλα με τις υποδομές μάρκετινγκ, χρειάζονται υποστήριξη με συνεχή πρωτογενή έρευνα. Η έρευνα αυτή πρέπει να έχει σκοπό την καταγραφή των χαρακτηριστικών της πελατείας των εξειδικευμένων προϊοντικών αγορών που προτείνονται για τη ΠΙΝ, ώστε να διευκολυνθεί ο σχεδιασμός της προβολής .
Αντίστοιχες παρουσιάσεις για τη Στρατηγική Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Π.Ι.Ν., θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα και στις άλλες Περιφερειακές Ενότητες της ΠΙΝ.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 1/8/2017, #ODYSSEIA