EΠITYXHMENH H ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ RYANAIR

είχαν κάνει κράτηση. Αυτός άλλωστε είναι ο ρόλος της επαναστόχευσης (Retargeting).

Έτσι λοιπόν τόσον η αεροπορική εταιρεία μείωσε δραστικά τις κενές αεροπορικές θέσεις από Ιταλία και Γερμανία, όσον και τα νησιά μας δέχτηκαν πελατεία η οποία ενδεχομένως δεν θα μας είχε επισκεφτεί.

Στην Ιταλία σε μια δημοσίευση στο Facebook (Organic Facebook Post), είχε επικοινωνία με 26.678 πρόσωπα.

Εξάλλου, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής σε συνεργασία Π.Ι.Ν και Ryanair στην Κεφαλονιά τον περασμένο Μάϊο, δημοσιεύτηκε στο Γερμανικό τύπο το παρακάτω άρθρο, https://www.ryanair.com/trysomewherenew/de/de/reisefuhrer/diehighlightsvonkefaloniaentdecken/ της δημοσιογράφου κ. Nicole Aupperle και το οποίο εκτυλίσσεται στον σύνδεσμο unterwegsunddaheim.de  

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παραπάνω αεροπορική εταιρεία πυκνώνει συνεχώς το δίκτυο της προς τα νησιά μας και ήδη έχει ανακοινώσει δύο νέες πτήσεις για το 2019, από το αεροδρόμιο ‘Southend’ του Λονδίνου, προς Κέρκυρα.

Από αριστερά η κ. Nicole Aupperle, η κ. Laura Stiegler, o Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, και ο κ. Thomas Dix, έξω από το ξενοδοχείο Mediterranee κατά την επίσκεψη των δημοσιογράφων τον περασμένο Μάιο.

Eστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 6/7/2018, #ODYSSEIA