Στην κατεύθυνση αυτή προβλέπονται, ανάμεσα στα άλλα:
•Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου (κείμενα , φωτογραφίες, θεματικές τουριστικές εμπειρίες, video κλπ)
•“Above the line” επικοινωνία (διαφημιστική προβολή στο εξωτερικό, καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, διαφήμιση σε τηλεόραση και ραδιόφωνο)
•Διαφημιστική προβολή στο CNN
•Διαφημιστική προβολή στο TRAVEL CHANNEL
•Προβολή της ΠΙΝ σε διεθνείς ψηφιακές πλατφόρμες (έκθεση με δημοσιεύσεις διαφημιστικών σε διεθνείς ψηφιακές πλατφόρμες μεγάλης επισκεψιμότητας)
•Ενέργειες δημοσίων σχέσεων
•Ενέργειες και δράσεις ψηφιοποίησης
•Προβολή της ΠΙΝ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
“Ως Περιφέρεια Ιονίων Νήσων θέσαμε στόχους και αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη στρατηγική στον τομέα της τουριστικής προβολής, μακριά από τα τετριμμένα που άλλωστε πολύ λίγα είχαν προσφέρει το προηγούμενο διάστημα στα νησιά μας. Η επιλογή μας αυτή επιβραβεύτηκε και είναι φανερό ότι συμβάλλαμε στην συνεχιζόμενη άνοδο που παρουσιάζουν οι τουριστικές αφίξεις στα Ιόνια Νησιά τα τελευταία χρόνια. Στηρίζουμε την οικονομία των νησιών μας και στην κατεύθυνση αυτή, στηρίζουμε τον τουρισμό ως μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας των κατοίκων στον τόπο μας. Οι δράσεις τουριστικής προβολής που υλοποιεί ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και οι αρμόδιες Υπηρεσίες της ΠΙΝ θα ξεδιπλωθούν το επόμενο διάστημα, στις βάσεις που έχουμε θέσει και σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουμε πάρει στα θεσμικά μας όργανα. Επαναλαμβάνουμε ότι για εμάς το τουριστικό προϊόν είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα τοπικά μας προϊόντα, τον πολιτισμό, έχει ανθρωποκεντρικό ορίζοντα και στόχο την τόνωση της οικονομίας των νησιών και την ανάκαμψη από την κρίση. Έτσι πορευόμαστε και σε αυτούς τους άξονες κινούνται οι δράσεις μας”, δήλωσε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 10/11/2017