Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ». Για τη νέα χρονιά εκτιμάται, ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουν τα 2,5 εκατομμύρια που θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, που στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.
Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου. Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για το λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Πηγή: News247
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 7/10/2017