Παρατηρήθηκαν ωστόσο και φέτος οι κακές επιδόσεις σε συγκεκριμένα μαθήματα (π.χ. χημεία, λατινικά) μετά και τη συγχώνευση της ύλης τους στη Γ΄ λυκείου, ένεκα περικοπών σε ώρες και θέσεις στη Β΄ λυκείου, το ανεβοκατέβασμα των βάσεων, η απότοκη εύνοια ή αδικία για μια σειρά μαθητές, η αναγκαστική ενασχόληση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών όχι μόνο με το μάθημά τους, αλλά με τις κάθε τόσο νομοθετούμενες διατάξεις για τις πανελλήνιες, με την αναζήτηση των σχολών στις οποίες θα υπάρχει συγκυριακή πτώση ή άνοδος των βάσεων, με τις μετακινήσεις σχολών από πεδίο σε πεδίο.
Το Σωματείο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης θέλει παράλληλα με τις διεκδικήσεις τους να ασχοληθεί το επόμενο διάστημα στο μέτρο των δυνάμεών του με το περιεχόμενο της μάθησης, την παιδαγωγική και τις σχολικές διαδικασίες.
Στοιχεία επικοινωνίας
Eστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 31/8/2017