ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Π.Σ ΣΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ

•           Να μην εγκρίνονται δρομολόγια διπλοβάρδιας σε ένα πλοίο όταν αυτό εισέρχεται στην επόμενη μέρα από την προηγούμενη, απλά να περιορίζονται εντός 24ώρου, από 00.01 έως 24.00, διαφορετικά το ωράριο εργασίας θεωρείται διακεκομμένο.

•           Ζητάμε επίσης από την Κυβέρνηση και κατά επέκταση από την ΠΝΟ να μεριμνήσει άμεσα για την επαναφορά της ωριαίας διακοπής σε 1 ώρα από 35 λεπτά, η οποία έπειτα από πολλά χρόνια εφαρμογής ανεξήγητα καταργήθηκε μεμονωμένα για το πορθμείο Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν δρομολογιακές σκοπιμότητες της τοπικής πλοιοκτησίας. Επίσης η Κυβέρνηση και η Π.Ν.Ο είναι ανάγκη να κινήσουν άμεσες διαδικασίες, προκειμένου να θεσπιστεί επιπλέον διακοπή μεταξύ 9ης και 11ης ώρας του ωραρίου, όταν η απασχόληση είναι 12 και πλέον ώρες σε καθημερινή βάση.

Υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά ότι η ωριαία διακοπή, η πρώτη και η δεύτερη που ζητάμε, είναι ο ελάχιστος χρόνος για ανάπαυση και σίτιση των πληρωμάτων. Εάν αυτό δεν συμβεί, τότε ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του σε ότι αφορά ασφάλεια πλοίων και επιβαινόντων.

•           Απαίτησή μας από την Κυβέρνηση και κατά επέκταση από την Π.Ν.Ο. είναι και η άμεση επαναφορά του 4ημέρου ρεπό ανά μήνα, όπως ίσχυε μέχρι το 2004.

•           Τέλος ζητάμε να έχει η Περιφερειακή και η Δημοτική Αρχή δικαίωμα λόγου και θέσης στα τεκταινόμενα της γραμμής, όπως ποιότητα, εξυπηρέτηση, αναβάθμιση κ.λ.π. όπου η απελευθέρωση όλα αυτά τα έκανε θρύψαλα.

Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 11.12.2014