Βλέπετε, είναι περίοδος είσπραξης των τελών κυκλοφορίας και του φόρου πολυτελείας και το ελληνικό δημόσιο δεν μπορεί να ρισκάρει έσοδα άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.
Για την επαναφορά στο προσκήνιο της «ξεχασμένης» διάταξης… ευθύνεται ο συνάδελφος Γιώργος Ανδρής ο οποίος την ανέλυσε στην Ημερησία και στο imerisia.gr.
O Γιώργος μας θυμίζει (μάλλον θυμίζει και στους εφόρους καθώς είναι αμφίβολο αν κάποιος πολίτης έχει ασκήσει το δικαίωμά του αυτό) ότι πριν από 10 χρόνια ακριβώς, κυκλοφόρησε μια εγκύκλιος η οποία δίνει τη δυνατότητα χορήγησης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τεθεί σε ακινησία. Η άδεια μπορεί να διαρκέσει το πολύ δύο ημέρες τον μήνα, ενώ για κάθε ημέρα, ο πολίτης θα πρέπει να πληρώσει 1,9 ευρώ. Διάκριση δεν γίνεται με βάση τον κυβισμό.
Είτε αυτοκινητάκι έχεις, είτε…τάνκ, το ίδιο θα πληρώσεις. Με το που θα πληρώσεις τα 3,8 ευρώ, παίρνεις πινακίδες από χαρτόνι με την ένδειξη «Μ» και πορεύεσαι. Θεωρητικά, η άδεια ισχύει για να πας το αυτοκίνητο στο ΚΤΕΟ, στο συνεργείο, ή για να το δείξεις στον υποψήφιο αγοραστή. Τώρα βέβαια, πώς μπορεί να ελέγξει η τροχαία που θα σε σταματήσει αν ο υποψήφιος αγοραστής είναι στο Καρπενήσι και του ήρθε να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 15.12.13, ΜΝΜ