Σημειώνεται ότι η αεροπορική εταιρεία θα παρουσιάσει αυτές τις προθέσεις και προτάσεις της, σήμερα στον αρμόδιο υπουργό, Κωστή Χατζηδάκη, ενώ αναμένεται να υπάρξουν συναντήσεις και με φορείς του κλάδου.
Ο κ. Κόλεϊ ήταν επικριτικός για την πολιτική του αεροδρομίου στην Αθήνα, αφού -όπως είπε- αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην πρωτεύουσα, καθώς παραμένει πολύ ακριβό και μη ανταγωνιστικό, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Μάλιστα, το χαρακτήρισε παράδειγμα προς αποφυγή στον άξονα των ιδιωτικοποιήσεων. Την ίδια στιγμή, εξέφρασε φόβους ότι οι δρομολογούμενες ιδιωτικοποιήσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας θα εκτοξεύσουν τα τέλη τους και θα τα καταστήσουν μη ανταγωνιστικά.
Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους υπόσχεται, αν και εφόσον γίνουν αποδεκτές οι προτάσεις της από την αρμόδια πολιτική ηγεσία, την επόμενη τριετία, τέσσερα εκατομμύρια τουρίστες στην Αθήνα, δύο εκατομμύρια στη Θεσσαλονίκη και τέσσερα εκατομμύρια στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Σε έναν υπολογισμό που έκανε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, αυτές οι αφίξεις μεταφράζονται σε τουριστικό συνάλλαγμα ύψους 4,5 δισ. ευρώ και 10.000 νέες θέσεις εργασίας.
Αυτή τη στιγμή, η Ryanair έχει βάση το αεροδρόμιο των Χανίων. Η εταιρεία, μέσω των 25 προορισμών της, συμπεριλαμβανομένων και 10 νέων, εκτιμά ότι θα μεταφέρει πάνω από 500.000 επιβάτες ετησίως από και προς το αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης».
Αυτό, σύμφωνα με τη Ryanair, θα προσθέσει στη χώρα τουριστικά έσοδα πάνω από 160 εκατ. ευρώ, καθώς και τη διατήρηση περισσότερων από 500 θέσεις εργασίας στο νομό Χανίων.
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 25.4.2013, Μοneypost ΜΝΜ